معاون عمرانی استاندار ایلام:

۲۵۰ میلیارد ریال برای آبرسانی و راه های روستایی دهلران هزینه می شود

۲۵۰ میلیارد ریال برای آبرسانی و راه های روستایی دهلران هزینه می شود

 احمد کرمی  در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در دهلران اظهار داشت: برای آبرسانی به روستاها و ترمیم و بهسازی راه های روستایی امسال حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محل ردیف های مختلف که تحت عنوان اصلاح و بهسازی راه های روستایی و تامین و آبرسانی به روستاهاست، لحاظ می شود و این جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

وی گازرسانی به پهله و میمه را از پروژه های بزرگ دهلران ذکر کرد و افزود: دهلران پروژه های خوبی انجام شده و در دست اقدام است که در اعتبارات اربعین هم منابع برای آنها اختصاص می یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام به حذف پیچ های نصریان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ میلیارد ریال امسال برای این منظور اختصاص یافته است.

کرمی به شهرداری ها و اعتبار برای آنها از محل اربعین هم اشاره و افزود: برای تکمیل فاز اول پروژه هدایت آبگرم دهلران امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

وی به پروژه های عظیم نفت و گاز ، پتروشیمی و ان جی ال در دهلران هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان بواسطه این ظرفیت ها و همچنین کشاورزی و منابع آبی دارای افقی روشن و تبدیل شدن به قطب صنعتی و کشاورزی استان است.

معاون استاندار ایلام گفت: هفته دولت ۱۴۹ پروژه در استان با اعتبار چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه بهره برداری می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بیان خدمات در همه حوزه ها به مردم است.

مجید عسگری به سرمایه گذاری ها در این شهرستان و روند توسعه آن اشاره کرد و افزود: این سرمایه گذاری ها و پروژه های در حال انجام نویدبخش روزهای خوب توسعه و پیشرفت برای دهلران است.

وی گفت: هفته دولت ۲۰ پروژه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان مرزی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

عسگری با اشاره به بهره برداری از ۱۲ پروژه و کلنگ زنی هشت پروژه از این تعداد تاکید کرد: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه های هفته دولت منجر به اشتغالزایی برای ۱۳۸ نفر در این شهرستان شده است.

غباروبی گلزار شهدای موسیان، دیدار با خانواده شهید ولیزاده در شهر موسیان، بازدید از مرکز درمانی موسیان و روند تزریق واکسیناسیون در این بخش، شرکت در نشست ستاد کرونای دهلران و بازدید از پتروشیمی دهلران از دیگر برنامه های سفر معاون عمرانی استاندار ایلام به دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است